Ugrás a tartalomra

Elérhetőségeink

Cégünk minden fontos témában ügyfeleink rendelkezésére áll. Az alábbiakban ügytípusok szerint lebontva közöljük azokat a telefonos elérhetőségeket, amelyeken keresztül az Ön segítségére lehetünk.

Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezen a számon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Ez a telefonszám kizárólag hibabejelentésre használható.  Kérjük, ne ezt a számot hívja, ha nem hibabejelentésről  van szó, hogy munkatársaink fogadhassák az élet- és vagyonvédelem érdekében bejövő hívásokat.

  • Ingyenesen hívható zöld szám:  +36 80 42 43 44

1-es gomb: Hiba bejelentése

2-es gomb: Egyéb hiba bejelentése

Mérőállás bejelentése kizárólag az MVM Émász Áramhálózati Kft. területén

A mérőállás(oka)t az alábbi módokon közölheti:
- online ügyfélszolgálatunkon
- vezetékes telefonról az ingyenesen hívható 06 80 202-938 számon
- mobiltelefonról a  + 36 20 888-1260-as számon

Munkatársaink azonosítása

  • ingyenesen hívható zöld szám: +36 80 458 998

Általános információk, hálózatot érintő fejlesztési igények, együttműködési megállapodások (Hálózat csatlakozási osztály)

A telefonos ügyfélszolgálat hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken 8-16 óra között, szerdán 8-20 óra között fogadja a megkereséseket.

Üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézések (gallyazás, üzemzavarokról információk*, közvilágítási szakaszhibák)

Folyamatban levő kivitelezési munkák helyszíni kapcsolattartás (Beruházási Osztály)

Idősoros (3x80 A feletti teljesítményvételezés) elszámolású üzleti partner (nem lakossági) felhasználási helyeivel kapcsolatos ügyintézés (Hálózathasználati osztály)

Az alábbi nem lakossági, kizárólag a 3x80 A feletti teljesítményű felhasználási helyekkel kapcsolatos ügyekben: új igények fogadása, hálózatos szerződések kötése, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltása, felhasználóváltozás, hálózatos szerződésmódosítás, ellátatlan felhasználók / felhasználási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése:

Profilos (3x80 A vagy az alatti vételezés) elszámolású felhasználási helyekkel kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi ügyekben: új igények fogadása, szerződésekkel kapcsolatos ügyek, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, felhasználóváltozás, szerződésmódosítás, ellátatlan felhasználók / felhasználási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése mért és méretlen felhasználási helyek esetén: