Ugrás a tartalomra

Elérhetőségeink

Cégünk minden fontos témában ügyfeleink rendelkezésére áll. Az alábbiakban ügytípusok szerint lebontva közöljük azokat a telefonos elérhetőségeket, amelyeken keresztül az Ön segítségére lehetünk.

Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezen a számon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Ez a telefonszám kizárólag hibabejelentésre használható.  Kérjük, ne ezt a számot hívja, ha nem hibabejelentésről  van szó, hogy munkatársaink fogadhassák az élet- és vagyonvédelem érdekében bejövő hívásokat.

  • Ingyenesen hívható zöld szám:  +36 80 42 43 44

1-es gomb: Hiba bejelentése

2-es gomb: Egyéb hiba bejelentése

Mérőállás bejelentése kizárólag az MVM Émász Áramhálózati Kft. területén

FONTOS VÁLTOZÁS! December 29-étől az MVM Émász online ügyfélszolgálata átmenetileg szünetel, itt nem lehet ügyet intézni. A havi diktálás véglegesen megszűnik az MVM Émásznál, egyetemes szolgáltatásban ellátott felhasználóknak a diktáláshoz a ker.mvmnext.hu oldalra kell bejelentkezni az MVM Nextes azonosítókkal való regisztrációt követően. Ugyanezzel a regisztrációval az MVM Next EnergiAppban is diktálhat.

A mérőállás megadásához megszokott telefonszámok változatlanul fogadják a havi diktálást.

Szabadpiaci ellátásban ellátott felhasználók kérjük, keressék kereskedőjüket.
Éves leolvasást kizárólag az MVM Émász megbízottja végez, ügyfeleink általi fényképes leolvasás átmenetileg szünetelni fog.

Az online ügyfélszolgálaton megoldható további műszaki jellegű ügyeket 2023 végétől telefonon, írásban és személyesen lehet intézni, ameddig új, korszerű online felületünk fejlesztése folyik. Terveink szerint az igénybejelentést és a helyszíni éves leolvasást helyettesítő, ügyfeleink általi fényképes leolvasást indítjuk újra elsőként.
A kényelmetlenségért elnézést kérünk.

Munkatársaink azonosítása

  • ingyenesen hívható zöld szám: +36 80 458 998

Általános információk, hálózatot érintő fejlesztési igények, együttműködési megállapodások (Hálózat csatlakozási osztály)

A telefonos ügyfélszolgálat hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken 8-16 óra között, szerdán 8-20 óra között fogadja a megkereséseket.

Üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézések (gallyazás, üzemzavarokról információk*, közvilágítási szakaszhibák)

Folyamatban levő kivitelezési munkák helyszíni kapcsolattartás (Beruházási Osztály)

Idősoros (3x80 A feletti teljesítményvételezés) elszámolású üzleti partner (nem lakossági) felhasználási helyeivel kapcsolatos ügyintézés (Hálózathasználati osztály)

Az alábbi nem lakossági, kizárólag a 3x80 A feletti teljesítményű felhasználási helyekkel kapcsolatos ügyekben: új igények fogadása, hálózatos szerződések kötése, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltása, felhasználóváltozás, hálózatos szerződésmódosítás, ellátatlan felhasználók / felhasználási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése:

Profilos (3x80 A vagy az alatti vételezés) elszámolású felhasználási helyekkel kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi ügyekben: új igények fogadása, szerződésekkel kapcsolatos ügyek, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, felhasználóváltozás, szerződésmódosítás, ellátatlan felhasználók / felhasználási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése mért és méretlen felhasználási helyek esetén: