Ugrás a tartalomra

Elérhetőségeink

Cégünk minden fontos témában ügyfeleink rendelkezésére áll. Az alábbiakban ügytípusok szerint lebontva közöljük azokat a telefonos elérhetőségeket, amelyeken keresztül az Ön segítségére lehetünk.

Telefonközpont karbantartása

2022. június 29-én 20:00 órától 2022. június 30-án 01:00 óráig a telefonközpont karbantartása miatt az automatikus hibacím információ és az automatikus egyenlegegyeztetés nem lesz elérhető.

Az élőhangos tájékoztatásra és a megszokott ügyintézési lehetőségekre a leállás nincs hatással.

Az előre fizetős mérők feltöltése a Lapker-üzletekben, az online ügyfélszolgálaton és a mobilappban zavartalanul működni fog.

Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezeken a számokon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Kérjük ügyfeleinket, az alábbi telefonos elérhetőségeket kizárólag hibabejelentés esetén használják!

  • MVM Hálózat: +36 80 42 43 44

1-es gomb: Hiba bejelentése

2-es gomb: Egyéb hiba bejelentése

Mérőállás bejelentése

  • csak vezetékes telefonról hívható, ingyenes zöld szám: +36 80 424 526
  • mobiltelefonról is hívható telefonszám:  +36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260
  • Az ELMŰ Hálózati Kft. ügyfelei mérőállás rögzítés céljából hívják a +36 20 938 3838, a +36 30 938 3838, a +36 70 938 3838 vagy a csak vezetékes telefonról hívható, ingyenes zöld számot: 06 80 202 938

Munkatársaink azonosítása

  • ingyenesen hívható zöld szám: +36 80 200 338

Általános információk, hálózatot érintő fejlesztési igények, együttműködési megállapodások (Hálózat csatlakozási osztály)

Üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézések (gallyazás, üzemzavarokról információk*, közvilágítási szakaszhibák)

Folyamatban levő kivitelezési munkák helyszíni kapcsolattartás (Beruházási Osztály)

Idősoros (3x80 A feletti teljesítmény vételezés) elszámolású üzleti partner (nem lakossági) felhasználási helyeivel kapcsolatos ügyintézés (Hálózathasználati osztály)

Az alábbi nem lakossági, kizárólag a 3x80 A feletti teljesítményű felhasználási helyekkel kapcsolatos ügyekben: új igények fogadása, hálózatos szerződések kötése, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltása, felhasználóváltozás, hálózatos szerződésmódosítás, ellátatlan felhasználók / felhasználási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése:

Profilos (3x80 A vagy az alatti vételezés) elszámolású felhasználási helyekkel kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi ügyekben: új igények fogadása, szerződésekkel kapcsolatos ügyek, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, felhasználóváltozás, szerződésmódosítás, ellátatlan felhasználók / felhasználási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése mért és méretlen felhasználási helyek esetén: